Oferta

W ofercie naszych usług proponujemy Klientom kompleksową obsługą badań jakościowych typu FGI, zarówno tych, które odbywają się na terenie Poznania oraz tych realizowanych na terenie całej wielkopolski przy udziale naszego studia mobilnego. Na miejscu zapewniamy profesjonalną obsługę oraz niezbędne wsparcie techniczne. Jeżeli nie posiadasz własnego Moderatora – nie ma problemu, my go zapewnimy. Chciałbyś skorzystać z usługi Tłumacza symultanicznego – nie ma problemu, my go zapewnimy. Chciałbyś skorzystać z Transmisji online – nie ma problemu, damy Ci do niej dostęp. Dla nas nie ma rzeczy trudnych, ani niemożliwych. Ważny jest klient i cel.

Oferujemy również szeroki zakres badań ilościowych przy użyciu różnych dostępnych w świecie badawczym narzędzi. Koordynujemy i realizujemy badania typu: PAPICAPIMystery Shopper orazExit. Oprócz sieci profesjonalnych ankieterów dysponujemy również grupą wyspecjalizowanych rekruterów, którzy znajdą do badania Respondentów według przedstawionej przez Ciebie próby.

Jeżeli kiedykolwiek miałeś problem z przeprowadzeniem przygotowanego przez siebie badania, zadzwoń, napisz lub przyjdź osobiście, a pomożemy Ci pokonać dotychczasowe trudności, pozostawiając po sobie nie tylko dobre wrażenie, ale także rzetelnie zrealizowany projekt według przedstawionych przez Ciebie wytycznych i wymagań .

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BADAŃ JAKOŚCIOWYCH - FGI

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BADAŃ JAKOŚCIOWYCH - FGI


– Wynajem sal Fokusowych

– Rekrutacja

– Koordynacja

– Moderowanie

– Transmisja on-line

– Raporty

– Tłumacz symultaniczny

– Obsługa techniczna grup wyjazdowych – mobilne studio

KOORDYNACJA I REALIZACJA BADAŃ ILOŚCIOWYCH

KOORDYNACJA I REALIZACJA BADAŃ ILOŚCIOWYCH


– PAPI (Paper And Pen Personal Interview) – klasyczna metoda badawcza powszechnie nazywana „papier i ołówek”.

– CAPI (Computer Assisted Personal Interview) – wywiady wspomagane komputerowo na specjalnie przygotowanym do tego celu oprogramowaniu

– Mystery Shopper  jest jedną z najlepszych metod badania poziomu obsługi klientów, ponieważ nie bada opinii czy deklaracji na temat hipotetycznych sytuacji, tylko relacjonuje przebieg prawdziwych doświadczeń klientów w wybranych punktach sprzedaży

– EXIT – Realizacja wywiadu z klientem bezpośrednio po dokonaniu przez niego zakupów , jeszcze w punkcie sprzedaży/usługi